Galning

Okej, idag hände nåt jävligt konstigt och jag blev skiträdd. Jag var på väg hem från jobbet.. körde motorvägen mot stan som vanligt.. jag kör om en bil utan att blinka och ser att det ligger en bil alldeles bakom mig som jag råkade köra ut framför förmodligen. Då börjar föraren att blända mig med heljuset.. och okej.. det kan man väl göra när man blir förbannad. När det här händer börjar jag köra fortare (140 kanske) en bit och sen lägger jag mig i rätt fil igen. DÅ kör den andra föraren om mig och börjar bromsa hårt framför mig flera gånger som att han vill att jag ska stanna (på motorvägen!) Vid det här laget börjar jag bli en aning irriterad..

När det här händer så börjar jag såklart at bromsa så att jag inte ska köra in i honom.. då stannar han! då kör jag förbi för nu började jag bli lite rädd.. då gasar han på som fan pch kör förbi mig och lägger sig framför mig och börjar bromsa igen.. alldeles efter att han kört förbi avfarten till skönsberg så svänger jag in där tvärt så att jag ska slippa galningen!

Men vad händer då? Han stannar på motorvägen och BACKAR tillbaka till infarten och börjar köra efter mig!!! Nu börjar jag bli riktigt rädd och stannar bilen längs kanten av vägen så han kan stanna och skälla ut mig eller vad han nu vill göra.. då kör han fram och ställer sig brevid mig, kollar in i min bil.. och kör sedan iväg. Om någon kan vara vänlig att berätta för mig varför man gör så, så snälla upplys mig.

Kommentarer
Postat av: Idaa

Vilket psycho!

2007-12-08 @ 14:15:09
Postat av: James

Han trodde väl att du var nån snorunge som nyss börjat köra (high five) och tänkte stanna och skälla ut dig. Sen när han såg att det var en dam så hade han väl inte hjärta nog att göra det. :P

2008-01-02 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback