Helgen

Helgen var rätt bra.. förfest hos Sara i fredags som fyllde år igår (GRATTIS).. jag var ju dock nykter både på grund av att jag jobbade i lördags och för att jag skulle försöka vara nyttig =) Därför var det väl sådär kul.. men det blev riktigt bra drag med ungefär 30 förfriskade studenter.. och jag längtade tillbaka! Och om jag skulle ha druckit lite vin eller så så skulle det nog varit riktigt riktigt roligt faktiskt!

Lördagen jobbade jag ju som sagt och sen var jag med Philip =) Vi bytte ut lördagsgodiset mot nötter och vatten! Hör och häpna :P Det var rätt okej faktiskt ändå.. Lättare att äta nyttigt på helgerna också nu när han också satsar på att äta bra! Söndags var vi och köpte present till Sara och sen åkte vi dit och fikade lite (även om både jag och philip mycket motvilligt åt en kaka eller 2) ;) Sen åkte philip hem och jag åt middag med Sara och Kristin =) Mycket trevligt! Helgen förlängs lite av att jag är ledig idag också! Hur skönt som helst.. Ska åka och köra spinning snart.. gruvar mig lite för jag haatar spinning och jag komemr förmodligen dö av andnöd efter typ 10 minuter!  Men jag har bestämt mig för att jag ska bli bra på att köra spinning nu.. så jag ska härda ut!

På onsdag ska jag klippa mig och färga håret! Det ska bli riktigt skönt att få en uppfräschning nu faktiskt! Så vi hoppas att det blir bra =) Kommer inte bli några drastiska förändringar den här gången :P På onsdag får man även löön.. känns lagomt bra. Måste betala resan det första jag gör.. sen står en Friis & company plånbok och en sminkväska högst på inköps listan. Måste försöka dra ner på klädinköpen! Men det är inte så lätt alls om jag ska vara ärlig.

Såå vad händer nu på sista april? Cattis och Elin kommer väl hem tills dess eller? HAr ida & ida planerat något? ;) Sugen på fest!

Kommentarer
Postat av: Idaa

Festen är på G kan jag meddela :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback