Dilemman

Dilemma Nr 1:
Jag har nyss upptäckt att sedan jag började på MQ V 11.. så har jag handlat för mer än 4000 kr (och då menar jag EFTER att rabatten är dragen) Jag vet inte riktigt hur jag ska hantera den här informationen förutom att inse att jag nog har ett problem :P Men jag har köpstopp nu den här månaden. Jag ska inte handla nångonting mer förän nästa lön!

Dilemma Nr 2:
Det är två månader kvar tills jag och Sara åker utomlands! Vilket är kung med tanke på att det inte alls är så lång tid kvar. Meeen nu är det så att även om jag varit jätte duktig och ätit rätt och tränat i ungefär 2 månader nu så är jag inte riktigt fulländad beach 2007 ännu är jag rädd :P Och jag har faktiskt fuskat lite nu när jag varit sjuk ett tag. Men jag börjar känna mig bättre, så nu blir det till att lägga in en högre växel och spurta dom två sista månaderna! Mycket spinning (hatar spinning), promenader,  body step och body low kombinerat med styrketräning och en bra kost borde.. (jag säger borde för att alla vet att det är svin svårt) BORDE göra så att jag är komplett redo för cyperns stränder :P  haha.. men ja, vi får se hur det går!

NU måste jag åka till jobbet! Ciao bellas xxxx

Kommentarer
Postat av: idaa

Du är inte klok madicken! (anna) :P

Postat av: Idaa

Aha! Lonkan har också den i svart! Ursnygg! Ser ut som The rock chick har fått ett lite bredare spektrum på senare dar? ;)

2007-04-15 @ 19:02:47
URL: http://idaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback