16.45

Intervju två och reviderat pm klart! Vad skönt det känns. Nu är det bara 800 sidor kvar till tentan på måndag! GO!

Snart börjar nästa kurs också.. Arbetslivets sociologi, 30 hp. Ska bli skönt att börja om på nytt. Ska försöka anstränga mig lite mer denna gången. Om denna termin som snart börjar går lika snabbt som den nuvarande så är det ju snart sommar! Vår kläderna börjar slinka in i affärerna.. fick faktiskt in jäkligt snygga chinos föromdagen på MQ. "himmelsblå", marinblå, röda och beiga. Blir marinblå för mig tror jag.. om jag kan ha dom vill säga. Men dom såg inte så höftiga ut som vissa kan vara.. ska prova dom när jag orkar. Nu blir det inte jobb på ett tag och det ska faktiskt bli skönt att återgå till rutinerna igen.

Imorgon står detta på schemat:
- Läsa, läsa, läsa.
- Middag och bio med Madde och Malin! Ska bli vääldigt trevligt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback