23.30

Fler företag borde köra med internetbokning! Det är ju helt perfekt för fjaskiga människor som mig som inte tar tag i saker ifall det innebär ett telefonsamtal :P Hade blivit tipsad om en bra naprapat som jag har tänkt ringa i x antal dagar nu.. men nu såg jag att dom hade internetbokning.. och vips så var det klart. Min rygg är nämligen värre än någonsin just nu.. jag som trodde att den var botad.

3 dagar sittandes på ett tåg och sittandes på en träbänk i skolan ch sen var det kört.. helt otroligt vad som kan hända i kroppen på så kort tid. Bäckenet, framförallt sätet.. (har så jävla ont i rumpmusklerna!), höftböjarna... hela området är helt.. fruktansvärt pajat.. alla muskler är helt ihopdragna.. det är ju inte normalt. Ni vet hur ont man kan ha när man stetchar ett område som är stelt? SÅ känns det för mig hela tiden, utan att jag ens rör mig. Inte så skönt.. och omöjligt att stetcha ut på egen hand..

Fast vet ni att ett enda besök hos en naprapat kostar 450 kronor!? Helt sjukt dyrt.. tacka vet jag när man var 18 och det var gratis.

update: Ok, my mistake.. det beror på om man går till en privat eller inte. Men om den här killen är så bra som jag hört så kommer det nog vara värt det.

Kommentarer
Postat av: sanna

mamma har en naprapat som är superbäst. han ringer hem och frågar hur man mår även på helgerna fast han inte behöver. jag kommer inte ihåg vad han heter bara. hm :/

2008-09-14 @ 13:25:49
Postat av: Anna

jasså? ta reda på vad han heter vettja :)

2008-09-14 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback