21.56

Passade på att äta fisk till middag ikväll eftersom philip är på fotbollsträning. (philip äter inte fisk för dom som missat det) Det var goott. Jag gillar fisk. Nyss sett på the starter wife.. tycker det är rätt roligt. Inte i greys-gossipgirl-onetreehill-desperate klass men helt klart godkänt!

Nu.. göra precis ingenting och må bra över att jag är ledig imorgon. Tränaren jag pratade med på EGO sa en grej som absolut stämmer in på mig.. många tjejer börjar träna och tränar jätte många gånger i veckan.. och då vet hon på en gång att det kanske håller högst i 3 månader sen slutar dom komma. Man ska träna ungefär 3 gånger i veckan för att man ska kunna få tid och plats med det i sitt liv och göra det till en livsstil. Så nu ska jag hålla mig till det och hoppas på fortsatt motivation :P

Oj just det.. nu har vi beställt alla tapeter och golv! Kommer bli kanon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback