21.25

I rondellen vid birsta... vid timmevägen om ni förstår? Där sitter det en skylt där det står "Körkort och ID 100 kronor bragegatan xx" Vad menas egentligen med det här? Fotar dom till detta? Isåfall borde väl det stå det? Vore ju dumt om dom säljer faskleg för 100 kronor och avslöjar sig genom att skriva adressen.. Väldigt förvirrande skylt. Jag har tänkt på den i 3 dagar men alltid glömt den innan jag hunnit parkera bilen.

Förövrigt är vädret sjukt deprimerande. Man vaknar av klockan.. ser att det är helt mörkt i lägenheten.. man blir ju inte direkt sugen på att studsa upp och omfamna dagen?! Jag behöveer SOL. Sol så jag kan använda min assnygga jeansjacka lite oftare. (Ja, jag är nöjd) När ställer man om klockan föresten? Är det på söndag? eller är det söndagen efter det? Då blir det ju ljusare iallafall. 

Jag bjuder på en bikini så länge. Från
Nelly Panos Emporio.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback