19.50

Jag har två saker att säga.. nej TRE saker. Idag fick vi ett brev från grannarna under oss där dom klagade på att vi hade fest hela tiden och att vi måste ta hänsyn.. och att dom ringt hyresvärden. För det första så ska jag ju tillägga att det är min andra hälft som har mycket fester (philip), inte jag. För det andra så har vi inte fest.. vi har förfest. Vi är alltså ute runt 11? Så jag förstår egentligen inte hur mycket det kan störa. Tur att vi flyttar snart.

Jag har två saker jag vill bojkotta.

Nr 1 är den här
delfinsidan. Alltså helt seriöst? Det här måste ju vara ett skämt av något slag? Lägg även märke till länken "vissa av oss vill göra det här med delfiner" där det kommer upp en bild på en människa som har sex med en delfin? Det här fattar jag inte. Philip tycker detta är jätteroligt och har sagt flera dagar att han är en delfin nu. Jag är måttligt road!

Nr 2 är blondinbella. Förut läste jag hennes blogg och jag tyckte den var rolig och helt enkelt underhållande, hon verkade vara en gullig tjej helt enkelt! Nu däremot.. efter att hon varit med i tv och tidningar och gud vet allt. Nu verkar hon tro att hon är någon supermänniska av något slag? Hon har helt plötsligt blivit divig och självupptagen.. hon skriver på ett sånt sätt som att hon tycker att hon är bättre än alla andra. Tycker att det är synd det där.. och hon kommer tappa läsare med sin nya attityd.

Kommentarer
Postat av: sandra

Ja och de ja lagt tanke till är att hon nu ska åka iväg med Mr x bara för att komma bort några dagar efersom hon verka ha sååå mycke publicitet och precis som om alla sliter i hon här så hon kan inte ens nämna vart hon åker för då följer vi säkert efter.. tråkigt

Postat av: Emelie

Hej Anna!:) Bra att du informerade mig! jag vet att man inte kommer in på dem andra valen om man kommer in på någon av de första! Men jag tänkte försäkra mig med en plats på någon högskolan iallafall! ;) Hoppas att du kommer in i Östersund! :) När börjar vi våran matträff då, ni skulle köra mat på tisdagar och vi torsdagar.. visst var det så? ;)

2008-03-25 @ 22:16:01
URL: http://emelieth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback