21.00

Philip kollar på fotbollen.. jag känner dock att jag inte orkar så jag ska se på My mom's new boyfriend nu.. med Antonio Banderas och Meg Ryan. Kan bli bra.. kan bli dåligt.. det visar sig. Medans ska jag iallafall ta ett fotbad och olja in mina naglar så dom blir lite piggare..

Imorgon ska jag göra ett nytt pass och jobba några timmar! Tisdag är jag ledig så jag hoppas på solsken.. på fredag funderar vi på att ha förfest här hemma om det är fint  väder.. lite kubb och diverse picnic och alkoholhaltiga drycker i parken lutar det åt! Har inte skickar ut några inbjudningar ännu.. men alla som jag känner som läser är förmodligen välkomna ;) Men mer om det om någon dag eller så!







Kommentarer
Postat av: sandra

Är jag och Henke välkommen också? ;) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback