18.23

Ja jag vet att jag är en dålig bloggare just nu! Men nu är det lön.. och med lön kommer det inlägg.. haha. Midsommar blev jätte mysig med släktmiddag följt av 5 kamp hemma hos beggan men ett avslut hos henke.. i det stora hela en bra midsommar måste jag säga. Däremot vill jag gärna ha mer bilder! Annika och lotta ni måste skicka eller lägga ut på facebook! :)

Imorgon är det lön.. dessvärre måste jag lägga undan rätt mycket pengar till resan + att det är gatufesten.. + att jag MÅSTE köpa lite nya kläder den här månaden. Jag har varit så duktig men nu lider jag av abstinens och har hittat massor av fina grejer jag vill ha! En svart hög vippig kjol, en blommig klänning som jag ska sy upp 10 cm ungefär och en svart transparent stor skjorta..

Funderar även på dessa skor.. men jag är liite osäker på om jag borde lägga pengar på det den här månaden. Men jag behöver faktiskt ett par snygga platta skor.. Dom är finare på foten än på bilden.. tycker jag iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback