Vår tack.

ååh finns det något så underbart som när vårnyheterna börjar ramla in i klädaffärerna? Jag börjar redan känna suget efter att träna som en galning, bli brun, köpa nya somriga kläder.. bara ben.. vaxa benen... färga ögonfransarna (?), köpa nytt fräscht smink i vårens fina färger.. klippa mig.. färga håret, köpa ett par assnygga jeans och ett par ännu snyggare pumps.. Klänningar i massor.. städa lägenheten, vara frisk!; läsa alla modetidningar som finns.. och bli inspirerad..

Ja jag är rätt ytlig kanske... och ja, det är fortfarande vinter.. förmodligen ganska länge till. Och ja jag blir alltid såhär den här tiden på året. AND I LIKE IT

Vår tack.

Kommentarer
Postat av: Ankan

Konserten är ju på lördagen och vi lär ju åka ner på onsdag eller torsdag för att hinna med Lisseberg och sånt så det hinns inte =/ Men Gatufesten kommer ju nästa år också så det känns lungt =)

2008-01-11 @ 18:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback