23.56

Ja jag vet inte vad jag ska säga.. filmen var bra. Men den var inte superbra. Jag hörde till och med någon uttala orden 'värdelös'. Vilket jag tycker var att överdriva, för bra var den ju åtminstone..

Imorgon ska jag Nr 1: Ställa klockan på 12. (ja vårat dygn är helt messed up sen philip började jobba natt) Jag kan lätt sova till 14 iallafall.. när jag är ledig. Hemskt. Man blir helt mosig i huvudet och känner sig helt seg hela dagen. Anyways så ska jag ställa klockan imorgon eftersom vi ska Nr 2: kolla på lägenheten klockan 13. Håll tummarna för att den är alldeles perfekt så blir det en till inflyttningsfest!

Nr 3: Blir nog lite sen lunch och presentköpning till mikaela. Nr 4: (om lägenheten är braa) Sitta och kolla på inredningsgrejer och nya tapeter på internet. Nr 5: Ställa mig ordning för kvällen och hoppas jag får rikskuponger av mamma eftersom jag är i stort sett pank. Nr 6: Träffa upp tjejerna på biteline för att fira mikaela x antal månader senare. Men bättre sent än aldrig right? Nr 7: Bestämma mig för om jag är så jäkla duktig att jag ska äta fisk istället för pizza på biteline. Är det värt det? Eller bara över.. jobbat.. (?) Nr 8 får kvällen utvisa.

NU CSI Miami.


Kommentarer
Postat av: Malin

Jo jag vet.. men fem år + praktik ett år, det känns som en evighet =/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback