19.03

Nyss ätit lite mat.. fullkornspasta med fläskfilé, cremefraiche , svamp och soltorkade tomater. Första gången på länge vi åt pasta idag.. och det var så gott så gott. Nu när vi är klara med 3 veckorsperioden helt utan pasta, ris och potatis ska vi börja tillföra lite mer  kolhydrater som fullkornsprodukter i kosten så vi kan börja träna ordentligt.

Nu ska jag ut och powerwalka lite :P Det kändes bättre att gå ut och gå i lilla sörberge än i stan när det är mörkt ute måste jag ju säga.. paranoid som man är!

Ikväll blir det en lugn kväll med I huvudet på gynning och brothers and sisters. Kan hända att det blir lite säsong 5 av Nip/Tuck också.. det är mitt nya serieprojekt.. Om jag skulle förklara serien med två ord så blit det nog.. Plastikkirurgi och sex.. Rätt.. kul.

image21
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback