00.30

Nyss hemkommen från trevligt sällskap först på biteline och sen hos annika. Man märker ju att man blir äldre.. med tanke på att samtalsämnena låg på typ... barn, förlossning, lägenhet, inredning, förlovning.. Ja ni hör ju själva vad vi diskuterade. Även om det inte var att vi ville ha något av ovannämnda så bara det att vi pratar om det säger ju en del.. Men det var absolut trevligt ändå!

Ja, jag svek  mina principer och åt pizza idag, Men det var åtminstone 20%, så kom jag billigare undan iallafall! :P Och till veckan börjar en hård träningsperiod!

Nu ska jag se på desperate housewives.. medan philip och hans kompis sitter och spelar fifa.. sen ska jag sova. Börjar trots allt klockan 10 imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback