Vår

Härligt det här med vårkänslor när solen skiner och man kan gå ut utan att frysa. Nackdelen med att jobba i klädbutik (och fördelen) är ju alla snygga vårplagg som kommer in! Tydlig trend i vår är blått, rosa, citrongult, rött.. mycket färg helt enkelt. Sen har vi det här med blommigt.. vissa gillar det.. andra inte. Jag tycker det är snyggt att bära blommigt och bryta av det med lackskärp, skinnjacka, svarta strumbyxor och så vidare för att få det lite tuffare. Funderar på en blommig kort klänning från Rules By mary.. men har så svårt att bestämma mig. Det blir även mycket jeans i vår.. vi kommer få in världens snyggaste korta jeansjacka från miss sixty som jag bara måste ha..

Andra som överaskar tycker jag faktiskt är Monki. Här är några godingar jag hittat: Snyggt att ha body under höga kjolar.. slipper man tröjor som korvar sig under kjolen.. älskar den blå färgen. Den höga kjolen är snygg och enkel men ändå tuff med dragkedjan! Den lilla ljusblå klänningen är supersöt.. jag som älskar mini klänningar. Har lite svårt för kavaj..  det är också är nåt som kommer tillbaka nu.. men en kort kavaj med uppkavlade ärmar kan jag tänka mig skulle passa in i min garderob :) Älskar trekvartsärm.. borde vara det på allt enligt mig! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback