Lista



 

Matvanor:
Bästa maträtt?
Finns så mycket gott.. men en perfekt tillagad oxfile bit med någon god sås och hasselbackspotatis/potatisgratäng är ju aldrig fel.
Lagar du maten hemma? Ja
Bästa dryck? Vatten
Hat dryck och maträtt? Proviva.. gröt.. 
Bästa alkoholdryck? beror på tillfället. Vitt vin eller smirinoff ice
Använder du smör på smörgås? Yes, om jag inte har tillexempel philadelfia på.
Smågodis eller färdiga påsar?  Smågodis.. men gillar inte godis så mycket. Är mer för chips och dip eller ostkrokar.. tyvärr.
Favoritglass? Ben & Jerry´s chocolate fudge brownie
Mjölk, juice eller vatten? Beror på tillfälle


Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad?
Det vill jag inte ens gå in på.. jag försöker dra ner och det har jag gjort också.
Har du mer skor än kläder? nej
Har du mer än 5 par skor? ja
Har du fler än 5 klänningar? ja
Favoritplagg? Kort klänning eller hög kjol. Dock sugen på nya jeans nu till våren.
Hatplagg? Öh..toppar som är för korta så man ser magen.
Plagg/trend som du tror på mycket till våren/sommaren? Väldigt mycket blommigt.. gärna som man mixar med lite tuffare stil som skinnjacka, lackskärp..
Plagg/trend som du inte tror på till våren/sommaren? Tror inte så många kommer köra på vida jeans och hög midja.. inte i sundsvall iallafall.

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? jobbar på MQ.
Vad vill du bli? något inom psykologi
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? ja, men vill ändå börja plugga.
Är lönen viktigast?
nej arbetskamraterna. Men det skadar ju inte med en saftig lön.. 


Boende:

Lägenhet eller hus? lägenhet ett par år framåt.. hus när man skaffat barn och så.
Framtidsplaner med boende? Tar det som det kommer. Flyttar ju snart igen.
Litet eller jätte stort? Inte trångt.. men inte så stort så myshetsfaktorn försvinner.
Drömboende? Ett snyggt hus som man varit med och bestämt hur det ska se ut enda från början. Gärna jacuzzi och pool. Och givetvis en walk-in-closet!
Landet eller mitt i stan? Utanför stan men ändå nära till shopping och uteliv.
Mysigt eller sterilt? Mysigt men stilrent.

Uteliv:
Tycker du om att dricka dig full? Ja ibland :P
Hemmafest eller krogen? Alltså det är ju aldrig någon som har bra hemmafester. Ska vara att förfesterna alltid är bäst då.
Sprit, vin, cider eller öl? Vin eller cider, någon drink sådär ibland.
Dansa eller sitta? Dansaa (om jag är onykter)
Favoritkrog? Ja här hemma är det väl stadshuset antar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback