17.14

Idag har jag och philip fortsatt att kolla på tapeter till nya lägenheten.. vardagsrummet är bestämt.. där blir det en fototapet som fondvägg och ljusgrå väggar resten. I hallen blir det förmodligen en svartvit tapet vi har kollat ut idag.. i sovrummet en brunguldig och i köket.. ja köket är svårt. Jag har kollat ut en grå-silver-metallic tapet som jag vill ha som fondvägg i köket.. tycker det skulle passa till stengolvet..men philip är inte lika säker på den som jag! Så vi får se hur det blir.

Någon som vet någon affär eller varuhus som har snygga barbord för ett hyffsat pris? IKEA har det inte iallafall.. bara fula. Dom hade ett snyggt för ca 2 år sen som bestod av en träskiva som man satt fast i väggen med en helt vanlig stål stång som enda ben. Enkelt och fint. Det ska vara för fyra personer! Anyone?

Nu blir det one tree hill! So long..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback