17.08

Nödvändiga  matriella Saker alla flickor borde ha (enligt mig):

-Mascara, rouge och läppglans (Nu menar jag givetvis inte JÄMT, men bra att ha tillgängligt för att pigga upp tröttansiktet lite)
-Ett par snygga stuprörs jeans
-Ett par svarta byxor/jeans.
-Ett par strumpbyxor
-Ett par svarta pumps
-Ett par svarta stövlar
-Snygga vita sneakers
- Lilla svarta klänningen
-Vitt och svart linne
-Ett midjeskärp
-En väska av något slag

Ja, det var nog det. Perfekta basgrejer. Man borde satsa mer på dessa grejer.. för med olika accessoarer till så kan man fixa många olika stilar. Jag köper alldeles för mycket saker som inte är basiga.. som man använder högst en säsong (vår, sommar, höst eller vinter) och sen ligger det bara där.. knappt använt.. hur mycket som helst.. i regnbågens alla färger..  helt oekonomiskt..



Kommentarer
Postat av: Camilla

Hmm, får se nu. Av det du listat har jag följande: Ett par snygga stuprörsjeans, ett par strumpbyxor, ett par svarta stövlar, en väska av något slag :P

Mitt tillägg till listan vore en bra varm tröja, alltså en kofta/tjocktröja. Ett måste, jag har typ sju miljoner stycken :D

Postat av: Ida

Tack Anna, nu behöver jag inte känna köpsuget för det mesta sånt där har jag redan. Behöver ett par vita sneakers bara. Och strumpbyxor, är det bar ajag som måst eköpa det typ varje gång jag ska använda det?

2008-02-05 @ 20:41:24
URL: http://idaasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback