14.44

Jag läser ganska många bloggar dagligen.. de som jag läser ofta måste ju tilltala mig på något sätt.. så jag tänkte att nån av dom kanske tilltalar er också?  Kommer inte skriva upp mina vänners bloggar för jag antar att ni redan förstår att jag läser dom dagligen.

Här är några av dom andra:

Katrin Schulman, stureplan.se, började läsa hennes blogg när Alex Schulman slutade blogga. Hon är rätt skön ibland. Handlar om hennes liv, träning och bantning, utdömning av stureplan och tjejer med blont hår och stora bröst.. men tro inte att honinte är smart, för det är hon. So it seems anyway.

Elita Löfblad, modell och diverse. Egentligen vet jag inte om hon skriver om så mycket intressanta saker. Men hon är snygg! Det är roligt att kolla på bilderna och så. Jag vill också ta smokin hot bilder, det skulle vara kul.

Amanda, helt vanlig tjej egentligen. En av 'modebloggarna' jag läser. Även om hon skriver om mycket annat också. Hon har även en blogshop där hon säljer lite roliga grejer såsom kläder, skor, peruker, lösögonfransar, party grejer..

Izabella, också helt vanlig tjej som jag finner underhållande.

Delinda, I love it. En tjej som skriver anonymt om sitt liv.. rik överklass tjej från sthlm som festar, har ätstörningar, berättar om olika killar och så vidare.. lite gossip girl känsla. Om ni klickar in på henne börja från första inlägget och läs er framåt (eller bakåt eller hur det blir). Man vet inte om hon bara hittar på allting eller om det faktiskt är sant. Either way its entertaining.

Bingo Rimér, what to say? Ni vet ju vem det är. Skriver lite om allt möjligt. Moore, träning och hans liv.

Nu orkar jag inge mer.. det är fler. Men nu har ni några att underhålla er med iallafall ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback