12.56

Ont i halsen och bihålorna.. men känns lite bättre idag så jag hoppas verkligen det går bort. Har inte tid att vara sjuk! Har ju nyss börjar komma igång med träningen igen.. men jag ska ut och gå alldeles snart iallafall. Så himla härligt väder ute nu.

Mitt nya tv projekt är heroes.. har snart sett hela första säsongen.. det är faktiskt riktigt bra. Det enda som är jobbigt är att jag drömmer massor av superhero drömmar så jag vaknar hela tiden på natten.. haha.

Nej nu måste jag slänga alla kakor och bullar som är kvar sedan philps födelsedag.. annars kommer vi äta upp dom. Det här stod på menyn när jag lagade maten iallafall :

Förrätt - vitlökssmörsbaguette med skagenröra
Huvudrätt - Senapsmarinerad oxfilé med chili/vitlöks/mozzarella gratinerade bakpotatishalvor + smördegsrullar med kantarellstuvning
Efterrätt -  Chokladtårta

Inte nyttigt någonstans som ni kanske ser.. och jag orkade äta väldigt lite.. även om det var sjukt gott. Förmodligen pga att magsäcken inte är van den mängd mat längre. Man måste ju få lyxa på en födelsedag :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Anna jag anställer dig som min kock.. =)

Postat av: oth

vilken säsong är du på one tree hill ?

2008-02-14 @ 10:28:42
Postat av: Anna

Säsong 5 är jag på :)

2008-02-14 @ 12:50:50
Postat av: oth

ok härligt ! har du kolla alla 5 avsnitt där då som kommit ut hittills ?

2008-02-14 @ 17:08:03
Postat av: Anna

har sett alla 7 som kommit ut hittills :)

2008-02-14 @ 17:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback