00.25

Okej.. förlåt, men jag är hemskt uttråkad.

Mina 6 favoritprogram:
-
Greys anatomy
-Gossip girl
-Greek
-90210
-one tree hill
-criminal minds

6 saker jag gjorde igår:
-
Jobbade
-Åt hemgord pizza till lunch
-Slog in julklappar
-Såg på 3 how i met your mother avsnitt
-Åt en majskolv
- Drack te

6 favoritrestauranger i din stad:
eh jaha.. det är typ vad som finns. haha.
- Saffran (men bara om man äter tapas)
-Oscar (omman vill ha nåt gott grillat men inte är ute efter en smakupplevelse)
-Invito (bättre nu än förut)
- Chaow praya river (absolut bästa jordnötsåsen i hela världen)
-...

6 saker på min önskelista:
- Resa (eller pengar till resa)
-Svart kuvert väska med dragkedjor (mq)
-Mini plattång
-Stor sminkväska med många fack
- Underkläder från change
-En bra bok

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur kan du inte ha Ming Palace på din Restaurang lista?? Underbart ju! =)

2008-12-23 @ 23:57:12
Postat av: Anna

Jag är så less på ming palace :P Men det är bra! Jag glömde!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback