22.10

Har så jäkla ont i ljumskarna och insida lår så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Har gått runt och haltat som en idiot hela dagen på jobbet.. haha. Nej men allvarligt jag kan inte ens sova för att jag inte kan vända på mig.. så ont gör det! Uscha.

Ska krypa ihop (så gott det går) i soffan med philip och kolla på Sin city och äta cashewnötter nu. (Camillaa jag har chili/lime, bbq och sour cream smak, du inspirerade mig att ta reda på vilka som är godast;) )

Jobbar hela helgen.. förgyll gärna min dag genom att komma in en sväng!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha, vad tycker du då? Jag har köpt sourcream igen.. Jag har köpt tre påsar sen jag upptäckte dom för typ 2 dagar sen ;)

Postat av: Ida

Haha vad har du gjort då? Var in på MQ en jättesnabbis idag men såg bara Henke, men jag kommer strax tillbaka, ska lämna igen ett par skor. Tror jag. Men jag är så kär i dom så jag vill egentligen inte. Man kan aldrig ha för många skor va?

2008-04-12 @ 13:37:45
URL: http://idaasp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback