shop

Jag är såå less på att man bli förkyld hela tiden! Nu har jag åkt dit igen.. och jag kämpar med massor av diverse piller för att bli frisk igen! Jag har inte tid med det här nu när det bara är 4 träningsveckor kvar innan cypern :P MEN! JAg har funderat på om jag är lite pollen allergisk.. och idag ´när jag rotade i medicin skåpet så hittade jag en oäppnad förpackning av allergitabletter som jag fått utskrivna av läkare 2005 tydligen!? Det har jag inget minne av men jag ska testa dom och hoppas på det bästa.

Som vi alla vet så har jag stora shopping problem.. och det finns inget stopp! Nu har jag så fruktansvärt lite pengar så jag kan absolut intee köpa nåt mer.. men jag vill.. ett par beiga korta shorts vi fått in.. (dyyyra, kan säkert hitta bättre typ på hm, men fruktansvärt fina på) En bikini! Nån som hittat några fina? isåfall vaaart? :p För jag har letat som en galning!  En bra grej var iallafall att jag får ut ett par sprillans nya glasögon på försäkringen (jag har råkat bryta sönder mina). Hittade ett par helt okej idag som jag får om ungefär en vecka.

Idag var det mösspåtagning och jag blir faktiskt lite nostalgisk! Det var såå kul med studenten. Övervägde först att gå ut ikväll med tanke på draget det kommer att vara på stan ikväll.. men jag bestämde mig för att ikväll är studenternas kväll och jag kan inte träna imorgon ifall jag skulle dricka ikväll. Så jag passar ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Kolla in min blogg så får du tips på bikini :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback