opps

Nu har jag redan ställt till med att jag bara har reskassan kvar.. jag har ju några mer saker jag måste köpa innan jag åker. Jag ville verkligen ha den där grå cardigan liknande saken här nedanför från  http://www.glitzy.se (450:-).. men den var slut som tur var (?) och ett par nya fornarina jeans vi fått in..  ett par jätte mörk blååa (999:-) och ett par shorts. (98:-) Så ja.. what to do. Det ordnar sig nog på nåt sätt i guess.

Idag står solning, träning och bh-expertis på schemat :P JAg har kommit på att jag nog har fel storlek men jag vet inte vilken den rätta borde vara. Så jag ska uppsöka någon affär som kan sina saker.. typ.. sköna under eller twilfit kanske?
VILL HAA

image12

Kommentarer
Postat av: glitzy/charlotte

koftan kommer inom ett par dagar;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback