effektiv

Sov ganska länge.. och blev för tredje dagen i rad samma tidpunkt väckt av någon från Mr Music som sökte pappa.. och sömnigt frustrerad röt jag "det spelar ingen roll hur många dagar ni ringer vid den här tiden för han kommer aldrig att vara hemma före klockan 5 ändå!" Sen la jag på.. och sen skämdes jag lite! För jag har faktiskt jobbat på Mr Music i ca 4 månader under gymnasiet.. och det är ju inte dom stackarnas fel. det är ju faktiskt deras jobb! Men dom kan ju faktiskt anteckna brevid numret och inte ringa samma tidiga tid varje dag när han ändå aldrig kommer att vara hemma. Jag tycker synd om alla som har telefonjobb, för det är det värsta jag vet.

Men i vilket fall som helst så klev jag upp och  letade fram alla anställningsbevis jag äger (4 stycken), skrev upp adressen till antagningsnämnden (till universitetet, dit man skickar sina kompletteringar), duschade, sen kom Sara och hämtade mig och vi åkte till Forex och växlade pengar till cypriotiska pund, gick på coffey house och fikade, gick till mammas jobb och kopierade alla anställningsbevis..stoppade allt i ett kuvert och postade det. Jag har alltså utfört två viktiga saker idag!

Nu ska jag vila lite, äta broccoligratäng och därefter åka och träna! Oj vad effektiv jag är idag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback