1 maj

Blev rätt trevligt igår ändå.. var hos beggan och gillade och festade litegranna! Det var ju inte värsta röjet men ändå helt godkänt =) Absolut 300 gånger bättre än förra året då vi åkte till alnö.. hua.  

Idag har jag bytt bort min jobbtid den 7 juni så jag kan gå på Philips och Saras student! Sandra var så snäll och tog tiden så tog jag en lördag av henne istället =) Måste fixa philips present nu i veckan.. för det tar nog några veckor att få den ;) Hoppas att det går bara!

Fått in jättesöta klänningar nu också! Enkla band med lite ballongkjol och ett sidenband. Finns i vitt, svart och korall just nu.. funderar på att köpa den i korall.. jag gillar klänningar!

Hett
1. Klänningar! (ovanför knäet eller miniklänning)
2. Gult, Grönt, Korall, Rosa och turkost! Färg ska det vara!
3. Neon på naglarna! Snygg lätt  upp piffning
4. SOOOL

Ljummet
1. "nya" grejeen.. Turban. Personligen skulle jag ALDRIG i mitt liv ta på mig en turban liknande sak.. men det är mest bara för att mitt huvud skulle se minilitet ut då! Har faktiskt sett tjejer med lite av  en "light turban" som ser mer ut som hårband/snygg sjal i håret och det ser faktiskt helt okej ut.
2. Metallic.. Ja jag vet inte.. det här med silver och guld leggings är helt enkelt inte min grej. Kanske att jag kan tänka mig att ha ett par silver ballerina eller liknande.. men jag fattar helt enkelt det här med shiny clothes.
3. Hög midja. Kjol med hög midja är defenitivt snyggt! Jeans med någorlunda hög midja som gör att man får lite mer timglas känsla på kroppen är också snyggt! Däremot.. jätte höga jeans som suger sig in både fram och bak! INTE snyggt!                                                                  
                                                                        
                                                                      Tycker du att det här är snyggt? :S

image5


Iskallt
1. Solglasögon inne, ute, när det är mörkt, när det regnar, inne på krogen, när man är inne i en affär.. ÖVERALLT!? Herregud.. solglasögon kan vara rn riktig snygg accessoar.. men det borde ju årminstone vara LITE soligt om man ska bära dom.
2. Spetsiga skor.. jag vet inte.. men det känns inte bra längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback