Shopper

Idag är jag ledig! Först ska jag på stan och njuta av solen, kanske fika lite och självklart inhandla diverse saker. Något som står högt på listan är underkläder. Jag HATAR att köpa underkläder.. bara för att det är så jobbigt. Speciellt nu  när man fortfarande har rätt mycket kläder på sig. Vissa kan kanske bara ta det dom tycker är snyggt, köpa det och veta att det passar. (Ida) Meen så lätt är det inte för mig då jag verkar ha olika storlekar i alla sorter :P (inte riktigt. jag överdriver) I vilket fall som helst så ska jag köpa underkläder idag vare sig jag vill eller inte! Jag behöver en sexig svart ny upplaga och en söt färgglad =) 

Behöver definitivt köpa en ny väska också! Men det spelar ingen roll vart jag än kollar så tycker jag inte att den rätta finns där nånstanns :P  och jag får inte slösa nu heller.. så den får inte vara svinigt dyr. och den ska vara stor. Och nu när vi ändå är inne på handväske ämnet så antar jag väl idas utmaning.. IGEN (!)

Din handväska
(Veckans frågor kommer från Elin)
·Anser du att du behöver använda handväska?
Jaa det anser jag, men jag gör det nästan aldrig. (dumt)
-Vad har du i din handväska just nu?
Ja ingenting eftersom haf vägrar använda tnågon tills jag köpt en ny. Men OM jag skulle köpt en ny
så kan jag med stor säkerhet säga att det skulle finnas kanske.. 4 läppglans. (minst. jag är läppglans freak) Plånbok med innehåll (körkort, kontokort, kvitton, bonuskort), mobiltelefon, Ipod, Hår vax, mascara och rouge, bodylotion, lösa mynt och massor med annat skräp :P
·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Kontokort och körkort
·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dig utan?
Massa skräp, kvitton och sånt.
·Finns det någonstans du inte tar med dig handväska?
Ja, många ställen på grund av ovanstående orsaker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback