Ny vecka

Helgen går alltid så snabbt.. jag mår dåligt.. vicky mår dåligt.. och philip mår dåligt.. one tree hill var tråkigt idag och är det bara jag som tycker att peyton är ful i håret?

Vi var ut några stycken igår och jag vet inte vad som hände för vi var inte speciellt fulla men ändå så mår alla skit idag. (förutom vicky som var jääätte full på något konstigt vis) Men det var hyffsat roligt iallafall skulle jag vilja påstå och jag har haft det mysigt hela helgen med kung sällskap och massa OC ;) Jag är egentligen inte nåt direkt OC fan.. men har man sett på 20 avsnitt i rad på några dagar så blir man ju lite fast oavsett om man gillar det eller inte :P

Jag vill ha juice och kakor och jag vill ha det nu, men frågan är om jag orkar klä på mig för att åka och köpa det eller inte?

Kommentarer
Postat av: Camilla

Peyton är snygg i håret tycker jag ^.^

2007-03-12 @ 18:45:06
Postat av: Anonym

haha du har feeel camilla! :P

2007-03-12 @ 18:52:32
Postat av: Idaa

Nuså! Har vart bakis :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback