händer lite i mitt liv - märks det eller? ;)


Utmaning 2. (ida är lite jobbig nu) ;)
1) Hur många böcker äger du?
En del.. tänker inte sätta mig och räkna hela hyllan direkt :P
2) Vilken bok var den sista du köpte?
En kok bok tror jag.. köper inte böcker så ofta själv..
3) Vilken bok var den sista du läste?
Jane Eliott - berättelsen om en förlorad barndom.. ´Jag form.. handlar om en tjej som blir sexuellt utnyttjad och psykiskt och fysiskt misshandlad av sin styvpappa i 16 år.
4) Nämn fem böcker som har betytt mycket för dig, och som du har läst mer än tre gånger.
Jag veet inte. Gömda, på andra sidan venus, grottbjörnens folk böckerna.. läste jämt förut. Hinner inte nuförtiden
5) Uppmana andra att blogga om detta: Varsegod alla

Anyways.. det är jobbigt att jobba i klackskor.. jag har svinigt ont i fötterna! :P men man vänjer sig väl.. jag börjar känna att det är fruktansvärt farligt för en shopping beroende människa som jag att jobba i en kläd butik! Men det är roligt! JAg har redan handlat.. ja 5 eller 6 plagg iallafall.. på 3 dagar. Och än är det många kvar på listan.. jag handlar varje dag! Det finns inget stopp på mig, jag är helt sjuk. Jag har blivit lite krasslig nu också.. såhär lagomt första-dagarna-på-jobbet-och-jag-är jätte-hostig/snorig/hes. Känns ju nice.. men det börjar gå åt rätt håll nu tror jag iallafall =)

I helgen blir det lugnt.. bio ikväll med vicky och beggan! Känner mig lite för sjuk för bio egentligen.. men skönt att ändå göra nånting. Imorgon blir det middag och mys med philip så då ska han få ta hand om mig! (inbillar jag mig iallafall) ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback