woho

Igår va rjag och philip och shoppade lite =) Han köpte ett par jeans, en stickad tröja, en tshirt och en skjorta. Jaag köpte ett par Miss sixty jeans somjag suktat efter sen vi fick dom.. för 400 kronor! (ordinarie 1199) Helt otroligt billigt. Även dom beiga shortsen jag tänkte köpa för 400 kronor för ett tag sen.. för 170 kronor! :D Sen åkte vi in till stan och gick på Nilson.. och där hittade jag samma som mina älskade svarta (fast VITA) ett endaste par kvar i min storlek på REA även där! 400 kronor! (ord 799) och försesten.. mina svarta älskade som gått sönder.. dom har min pappa lagat och målat klacken på åt mig :D så dom är jätte fina nu. Min pappa är bäst ibland.

Imorgon blir det bio Die hard 4.0 och middag ute med philip! :) Förmodligen chaow praya river för jag är sjukt sugen på det :P Lördagen är jag öppen för förslag? :P

Kommentarer
Postat av: Idaa

Party party! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback