Skor

Har sålt ett par jeans iallafall.. för 500 kronor. 500 välbehövda kronor kan jag säga! Så nu har jag ett litet dilemma som jag tänkte ni skulle hjälpa mig med.. mina käära skor från nilson.. svarta högklackade med peeptoe och en liten rosett där fram? Dom har ju som sagt gått sönder.. och dom kostade ju ändå 799! Och dom kan tydligen inte lagas heller.. och ja jag kan säkert hitta andra billigare och bättre.. men jag kan ALDRIG hitta skönare! Det är dom enda sköna skor jag har! Dom är grymma. Sköna från första dagen. Så? Ska jag köpa ett par nya likadana.. ta med dom till cypern och sen när jag kommer hem klacka om dom? Eller ska jag helt enkelt skita i det..


Kommentarer
Postat av: Camilla

jag bara undrar, har du ingen garanti på dom, borde du inte få nya? :S

2007-06-05 @ 19:59:53
Postat av: Anna

näe.. hon sa att jag skulle kommit in med dom innan klacken slitits ner eller nåt sånt :S

2007-06-05 @ 21:05:50
Postat av: Anonym

men, vad stört. ett par så dyra skor liksom. ^^

2007-06-05 @ 23:56:28
Postat av: Idaa

Köp inte nya Anna, dem är på tok för dyra för det! Kolla in Scorett istället, där har dem massor med skor i äkta skinn som förmodligen är lika sköna. Tänk på att klacken på skorna du köper endast är obligatoriska och man ska helst byta ut dem direkt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback