Sammanfattning

Har inte skrivit på ett tag.. beror främst på att helt enkelt inte orkat. Jag har iallafall åkt till ayia napa med sara och kommit hem igen :P det var riktigt roligt faktiskt =) Dagarna bestod av att äta frukost halv 9, vara på stranden klockan 10. sola och bada till klockan 16 (åt lunch där i mellan också) Gå hem till hotellet och sova mellan 18-20, duscha och klä på sig, äta middag i stan vid 22, gå och förfesta på en bar till klockan 02 och sen gå på nattklubbarna och dansa =)

Riktigt härligt att bara få ta det lugnt och göra det man vill. Saknade ju philip förstås.. men det gick bra :)

På midsommar åkte jag och philip till Sollefteå.. skulle festa i Fredriks sommarstuga. Var helt okej från början.. satt och pratade, spelade och sjöng, gick frågeslinga (mitt lag kom sist) grillade lite korv och hade allmänt trevligt. Sen gick det lite utför för vissa :P så istället för att åka vidare så åkte jag, philip, fredrik och Katrin hem till fredrik och bakade pizza mitt i natten och spelade lite tvspel :P

Den här veckan har jag semster =) synd på vädret bara.. med tanke på att det spöregnar just nu :P På fredag ska jag på bio med philip och äta lite god mat och nästa vecka är det Gatufesten! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback