bh guide

Jag hade såklart fel storlek och i med att denna snälla tant? (35 ca) på twilfit har upplyst mig om hur man tar reda på vilken storlek man egentligen har så tänker jag nu upplysa er! För jag kan slå vad om att NI också har fel storlek! Förmoodligen så har ni 1. för stor bh-omkrets! och 2. För små kupor!

SMå tips som kan få er att förstå att er storlek är fel utan att mäta:
1. Om bhn glider upp i ryggen = Bhn är för stor runt om!
2. Brösten buktar upp ovanför kupan = Kupan är för liten!
3. Dra i spännet där bak rakt ut, kan du dra ut den mer än typ 2 cm? = för stor runt om!

Felet många gör.. och som jag också gjort, är att istället för att gå upp i kupstorlek så väljer man 75 istället för 70.. 80 istället för 75 och så vidare.

Utmaning! Nu vill jag att ni följer mina nedanstående råd och mäter och kollar vilken storlek ni egentligen har! Sen kan ni berätta hur fel er storlek verkligen var :P

Mätning:
1. Omkrets. Mät alldeles under brösten runt bröstkorgen. Detta är väldigt enkelt. Är du mellan (ca) 70 och 75 cm runtom så ska du ha 70 någonting i bhstorlek. Är du mellan 75-80 så har du 75 i bh storlek.. 80-85 så har du 80 i bhstorlek och så vidare.. (ni fattar poängen)
2.Kupstorlek. Mät (med bh på) över bysten runt bröstkorgen där brösten är som fylligast.

När ni nu gjort detta! Så kan ni gå in på den här länken (istället för att jag ska behöva skriva alla storlekar) och skriva in era mått, tryck "räkna ut nu" och sen äre klart och färdigt!
http://www.laredoute.se/SplashPage/SplashPage.aspx?CategoryId=8550&PageId=985

DO IT


Kommentarer
Postat av: Idaa

Rätt! :) Hurru, La redoute grejjen..vilket jävla skämt!! Stod att jag skulle ha C??? Va fan, jag är ju A max B..sick! har du provat knappat in? Om jag har C så har du DD minst..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback