How can i live without you?

Han är snäll, han är fruktansvärt rolig, han är omtänksam, han är snygg, han är sööt, han är lekfull, han är underbar. Han får mig att le fast jag är grinig, han får mig att skratta om jag är ledsen, han får mig att känna mig som den lyckligaste i världen bara genom att ligga brevid mig. Jag älskar att 'bara' vara med honom, jag älskar när han håller om mig som att han aldrig ska släppa mig. Jag älskar när han pussar mig överaallt i ansiktet lika mycket som jag älskar när han kysser mig. Jag älskar honom.

Damn baby, you frustrate me
I know you're mine all mine all mine
But you look so good it hurts sometimes

And I can't believe, that I'm your woman,
And I get to kiss you baby just because I can.
Whatever comes our way, ah we'll see it through,
And you know that's what our love can do

Philip <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback