Gossip girl

För er som inte redan upptäckt denna fruktansvärt trevliga händelse så ska Gossip girl böckerna bli tv- serie. Detta tycker jag är braa! (eftersom jag slukar varje gossip girl bok på några timmar) Det jag däremot inte tycker är bra är att vissa av karaktärerna i boken inte har framställts i serien som dom gör i boken :P Tillexempel! : Hela grejen handlar ju om att jenny har jätte jätteee stora bröst.. men det ser man minsann inget av :P så hur ska dom nu vinkla hela den grejen? Jag bara undrar..

Check it out -->
http://cwtv.com/video?vid=gossipgirl 

Kommentarer
Postat av: Idaa

Haha, såg trailern för nån vecka sen, sjukt usel verkar den ju! Fast snyggingen från "John Tucker must die" är ju med, så jag kommer se skiten endast därför! Sen så är böckerna pinsamt dåligt skriva..men men..kan bli kul :P

Postat av: Anonym

hahahahaha typiskt anna att gilla dåliga böcker

2007-07-11 @ 23:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback