Gatufesten

Jag känner mig lite förvirrad över det här med förfesterna. Mikaela har funderat på att ha förfest.. beggan också, och annika, och sandra, och ida verkade åtminstone lite sugen på att ha.. ALLA verkar fundera på att ha.. men personligen så tycker jag ju det vore trevligt om vi alla kan slå ihop oss så att alla hamnar på samma ställe.. åtminstone på lördagen! Så vi borde slå våra kloka huvuden ihop.. och undersöka det här lite närmare :P För det vore ju onödigt om alla har förfest samma dag.. så alla blir utspridda? Eller har jag fel? =) Så vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sandra? Vilken Sandra pratar du om. Fast hörde Henke sa nu att han pratat med några av hans kompisar att jag ev ska ha förfest så dom ev kommer om de blir av. Och de vore ju kanske lite kul me nytt folk :)

Postat av: Sandra

Precis om de nu blir så, sen är de ju bara att man har fixat skjuts åt alla innan in, eller ta en sån där taxi buss för de va ju inge dyrt alls de. De löser sig alltid :)

2007-07-03 @ 07:16:55
URL: http://beggan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback