Dagens

Idag har jag 'uträttat' saker'(ta i beaktning att jag faktiskt har semester):

1. Solat! Det har varit soooool :D
2. Läst.. Ego girl av Carolina Gynning. Varför? Jag började att skriva en låång förklaring.. men sedan kom jag fram till att det räcker med att säga att jag bara vill. Visst, skrivspråket är inte det bästa men det är faktiskt både rätt spännande och underhållande. Thats why.
3. Shoppat underkläder för 700 kronor (4 BH + trosa på HM) Det är tråkigt att köpa underkläder.. så jag gör det typ två gånger om året (högst) och shoppar loss ordentligt på en gång så jag slipper skiten senare.. Butiksbiträdet såg lite misstänktsamt på mig när jag anlände till provhytterna med typ.. 12 plagg :P
4. Lagat middag till familjen. Chili/sambal/chutney/kyckling gratäng och klyftpotatis. SÅ snabbt och SÅ gott.
 


Kommentarer
Postat av: Camilla

Har också läst Ego girl, tycker man "ska" göra det även om den egentligen inte är så bra, det är lite dets om är grejen ^^ OCH man läsa boken Magdalena Graaf skrivit också, den är rätt bra tycker jag.

2007-07-11 @ 20:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback