Fucking freezing

Så jääävla kallt här hemma nu kan jag lova. Jag fryser ihjäl. Ledig från mcd idag.. thank you god. Så jävla less på alla sura människor! fel att vara lite glad nångång? Helt seriöst så kan jag inte förstå, det är inte så svårt att vara åtminstone lite trevlig.

Anyways så har jobbat lite idag ändå (har fått ett till jobb) dock inget särskilt ansträngande. Pappa har anställt mig på timmar pga att han behövde lite hjälp med att svara på mail, sortera cv:n och lite diverse administration. 80 kr i timmen för att sitta och inte göra så mycket alls är ju inte fy skam =)

Rockar: Utomlands, justin konsert, tjejerna, bubbel och party lönehelgen?, trääna igen, pengar, mys, philip

Suger: Jobbar till 22.30 på mcd fre, lör,sön och måndag.. Jobbigt :(, SNÖ OCH KALLT, ont i ryggen, inte få äta allt gott man vill

Kommentarer
Postat av: Idaa

Inte få äta det man vill? Äru på diet igen Anna? :)

Postat av: Anna

klaaart jag är! ;)

2007-01-18 @ 21:51:39
URL: http://paandrasidanvenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback