Frukost

Jag är en dålig frukost människa sommånga vet.. jag är helt enkelt inte hungrig på morgonen alls, vilket medför att jag är SVIN hungrig lite senare på dagen och går och små äter på allt jag hittar typ :P Idag har jag iallafall varit duktig igen! När jag vaknade så gick jag ut och gick en timmes powerwalk och sen var jag hungrig kan jag lova. Så då gick jag på ICA och köpte följande:


1. 3 Apelsiner
2. Nyckelhålsmärkta havrefras av fullkorn
3. Fil
4. Frysta hallon och blåbär
5. Brämhults färskpressade apelsinljus (INGA som helst tillsatser)
6. Pistage och cashew nötter
7. Honung
8. Cosmopolitan (tidningen)

När jag kom hem åt jag en stadig frukost/lunch med massa nyttiga saker som faktiskt smakade hur gott som helst. (nöjd) För dom som inte vet så kommer cosmopolitans första nr av deras nya tränings tidning ut 1 februari ;) Cosmo är kuung.


Nu ska jag hoppa i duschen och åka på jobbet för att längta tills jag slutar så jag får mysa lite :)


Kommentarer
Postat av: Vingeling

OM jag var en kille är det som att jag skulle tycka "you're too good to be true" ;) gillar du sången så fråga min bror om hela soundtracket han kan det by heart! =) (om inte du fattar och inte min bror heller... så KAN det bero på att klockan är 2 på natten och jag har vinglat på min cykel för att komma hem... MEN fråga mig vilken annan dag som helst så förklarara jag mer än görna :) )

Postat av: Vingeling

gärna...

2007-01-20 @ 02:03:11
URL: http://vingeling.blogg.se
Postat av: Anna

tack.. tror jag? :P haha jag förståår inte riktigt vad du menar men det lät som nåt snällt iallafall? ;)

2007-01-21 @ 23:17:18
URL: http://paandrasidanvenus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback