Entertained

Idag har jag varit duktig! Klev upp.. ganska sent iförsig (halv 12), men till mitt försvar så skulle jag kunnat sova längre! Jag gick iallafall upp och åt lite frukost för att sedan svara på 100 mail! (och ja, det var verkligen 100 stycken :P) åt pappa. Det tog mig ungefär 2 timmar.

Efter det åt jag middag, nyttig sådan, lax och potatis. Sen åkte jag och tränade! Hade lovat följa med på ett Body step pass med sara.. eftersom hon följde med mig på kicknhit i tisdags :) och ja, det gick väl bra idag.. hahaha. JAg hängde inte riktigt med kände jag! allt gick så snabbt..l när jag äntligen hade fått in stegen så började dom ju med nya!? jag kände mig som ett mongo (ursäkta ordvalet) men det var rätt kul iallafall.. och jag känner redan nu att jag kommer ha kraftig träningsvärk i benen imorgon och det är ju bra på ett sätt.. för då vet jag att det var effektivt :P

Sen åkte jag hem och åt igen.. för man måste ju äta efter man tränat. Äggröra och ett äpple! Nyttigt värre. Just nu känns det sopm att jag skulle göra vad som helst för en kladdkaka på tinells.. >.< meen jag ska kämpa! jag har bytt ut glassen på jobbet mot fruktpåsar! det ni! ;)

Idag har jag också upptäckt att Philips storasyster Marie är underbart rolig och underhållande! :D Check her out
http://vingeling.blogg.se

Dagens McDonald¨s tips: Man kan faktiskt ta fullkornsbröd på vilken hamburgare man vill!



Kommentarer
Postat av: Vingeling

Haha, vad gullig du är!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback