Dag 17

Igår: Kicknhit
Idag: Body Pump
Imorgon: Vila
Fredag: Body pump och core

Vet inte om jag skrivit det förut.. men har fått köpt en liten påse med mörka choklad bitar 64-85% för att stoppa sötsuget på jobbet när det blir för starkt! :P haha.. Jag tror inte ni kan förstå hur sugen jag är på typ.. chips & dip, choklad, mums mums, mjölk, QP med extra ost utan gurka och en garlic dip? ^^ ååh jag dör! Men jag har klarat det hittills.. och jag tror att snart är den värsta tiden över! eller? (jag hoppas iallafall det) Ingen tar mitt sockerberoende på allvar! typ "jaja men det kan väl inte va så svårt att bara låta bli"! Jag är en njutningsmänniska! Jag råkar gilla att njuta av saker :P haha.. däribland mat! Jag äter inte bara för att jag måste som vissa verkar göra.. jag äter för att det är gott! Vilket är lite farligt..

Jag håller även på att bli tokig. Det finns en person på mitt jobb.. vi kallar honom för X. X är den äckligaste, jobbigaste och fjantigaste människan jag träffat i hela mitt liv. Och om vi har rast samtidigt (vilket är det värsta som finns) kan jag inte äta min mat i personalrummet! jag får lov att äta på nån annan plats! PÅ grund av att det är så hemskt och jag kan inte få ner maten när han är i samma rum typ. Och ja det låter kanske lite hårt, elakt och fördomsfullt.. MEN om ni skulle träffat honom skulle ni känns likadant som mig! tro mig. Det finns även en 'tjej', vi kallar henne för Y. Y är åtminstone trevlig.. men hon är definitivt ett fall för extreme makeover! och då överdriver jag verkligen inte! Om ni har sett det nångång.. och tänker er en av dom värsta.. så är hon en av dom! (förlååååt men jag kan inte rå för det! jag är alltid snäll och tycker om i princip ALLA, men jag klarar inte att hålla det inne längre! :P )



Kommentarer
Postat av: Idaa

vad gör du i helgen? vi ska på ming imorrn ju..häng på! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback