Dag 14

Fuskat mycket i helgen. Men med tanke på att jag äter´nyttigt och tränar på veckorna så får jag ju äta vad jag vill på helgerna. Tror inte jag kan klara det annars! meen jag har fuskat lite vääl mycket idag måste jag säga. Jag och philip har bakis ätit way to much idag (och då drack jag dessutom igår!) Så nu har jag allt lite ångest. Men det blir lugnt framöver och i veckan ska jag träna kicknhit och bodypump och powerwalka som faan :P

Det jag känner kommer löna sig mest på lång sikt är ju definitivt frukosten iallafall! Har ju i princip aldrig ätit frukost under hela mitt liv. Men nu äter jag jättebra frukost varje morgon, vilket har bidragít till att jag varit mindre hungrig och inte behövt småäta nånting.. kunde man ju ha insett lite tidigare kanske. Även att när man läser min blogg så låter det verkligen som att jag är ett fetto :P haha. Så jävla skönt att fått börja träna igen iallafall.. även om jag överbelastade mig själv på pumpen sist.. som vanligt! Man har ju inte vett att ta det lugnt och otränad somjag är för tillfälllet så har jag ju sjukt ont i fästena fortfarande! speciellt triceps. Men det är smällar man får ta när man är lite osmart antar jag!

Mår ju inte sådär kung idag direkt.. ont i kroppen och toktrött.. blir jobbigt att jobba imorgon! Skulle behöva vara ledig ett tag känner jag. Såg nu att jag jobbat 149 timmar i Januari på Mcd iallafall.. sen typ 40 på kornboden! Så jag får ju fina pengar nästa lön åtminstone =)

Har hittat en jättefin grå kofta på MQ som jag måste köpa imorgon också! Är så tråkigt att köpa 'vinterkläder'.. Mycket roligare med sooommar och värme. Svinigt kallt idag.. -19.

Sleep tight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback