What to do

Skrev hur mycket som helst om fredagens bravder (Grattis i efterskott vicky) Jag la till&med in bilder! Meen sen när jag skulle publicera så försvann allting och jag orkar verkligen inte skriva om det. Kort resumé: VI kidnappade vicky på en skoter, tog henne till en kina restaurang, tog henne till brandstation för bubbel, supning, bastu, relax och diverse tampong och stoppakronor i rump vecket lekar :P Sen tyckte vi alla att vi kände oss nyktra.. vilket vi inte skulle ha kännt oss. Vi anlände sedan till Kristin som bor ovanför coppers :) där det hela spårade ur med shots, djurlekar och norsk karoke..

Det var fruktansvärt roligt tills.. mikaela spydde och åkte hem.. tills jag kom in på krogen och spydde ut i princip allt. (och ja det är jätte pinsamt) Observera att det hela skedde på en toalett och inte på någon annan plats :P Sen ska vi ju lägga till att jag ringde till philips kompisar TRE gånger under kvällens gång för att få prata med philip ^^ Varför vet jag inte.. för jag visste ju att han var i sollefteå.. men jag kände väl att jag behövde honom lite för mycket antar jag :P (pinsamt igen) Men vad kan jag säga.. det bjuder jag på!

I det stora hela så var det väldigt kul iallafall.. vicky fick ett ragg också! Så det var ju bra.. ;)


Anyways.. över till what to do. Dagens stora I-lands problem: Coffee house heltid.. eller MQ deltid. Nyss hade jag inget jobb alls.. nu verkar jag ha för¨många!

Coffeehouse fördelar: Heltid, ligger i stan (nära till träning), endast öppet 12-18 på helgerna.
MQ fördelar: Kläääder, roligt, får massor med fritid och kanske leder till heltid i sinom tid
Coffeehouse nackdelar: Restaurang branschen igen, hört dåliga rykten, öppet till 22 på sommaren
MQ nackdelar: Endast deltid

haha (nej det märks inte alls vilket jobb jag egentligen vill ha) Självklart vill jag helst jobba på MQ.. men problemet där är ju att det inte 100 % säkert.. men butikschefen hade sökt mig igår på jobbet också.. så jag får väl svar idag hoppas jag :) Sen kunde jag ju inte låta bli att vara briljant på coffeehouse intervjun igår.. (haha) så dom har jag ju redan 5 missade samtal från och ett meddelande där dom vill att jag ska provjobba på fredag i 4 timmar. Så ja, jag avvaktar MQs butikschefs besked idag, provjobbar på coffee house på fredag.. och sen får vi väl se hur det blir.

Råd någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback