Deep shit

Som ni har märkt har jag inte varit särskilt aktiv med bloggandet på senaste tiden.. kan bero på att jag är så jävla less på allt och jag orkar ingenting typ :P meen jag gör nu en kraftansträngning. Har haft en underbar ledig helg iallafall.. i fredags med tjejerna och i lördags med philip =) Jag har ätit som ett svin hela helgen! det var ju mindre bra kanske.. men det var gott så va fan ^^

haha idag sa "äcklet" på mitt jobb att om jag skulle få barn skulle det se ut som en fotomodell! hahahaha ^^ jag visste inte riktigt vad jag skulle säga.. det var hemskt roligt iallafall. Det är ju nästan att jag får lite dåligt samvete över att jag kallar honom för äcklet.. för det var ju faktiskt snällt sagt :P fast han ångrade sig i sista sekund och sa att det var för att ungen skulle bli så smal :P så jag vet inte riktigt.. haha

ja och till dom tråkiga sakerna.. McD ska ju stänga i birsta i 10 veckor.. medan vi gör om. Det innebär ungefär att vi ska få jobba i stan istället.. på dom timmar viär skrivna på.. och hur många timmar är jag skriven på? 60! 60 jävla timmar i månaden.. Detta är en katastrof för att :

1. 60 timmar = Inga pengar
2. 60 timmar= Inte ens halvtid= Lika med inte 50 % arbetslivserfarenhet så jag kommer in på högskolan till hösten
3.60 timmar= Inte ens värt det..



Så ja, vad gör jag nu? Jag avvaktar för att se hur många timmar jag får jobba.. och jag har även sökt lite nya jobb. Så vi får väl sehur det blir.. men det känns sjuuukt jobbigt.
 
(Utdrag ur Aspens blogg:
http://idaasp.blogg.se

"Läste på en blogg någonstans att Chanel har bestlutat sig för att skicka hjälp till tredje världen, dvs fattiga U-länder där människor svälter ihjäl varje dag. Så vad ska dom skicka då?

Mediciner? Mat? Filtar? Kläder?

Nej du, miljardföretaget Chanel tänker större än så. Dom har nämligen tagit fram en speciell parfym (Chanel 3rd) som ska ge innevånarna i dessa länder en känsla av lyx, trots att dom inte är så priviligierade. Det var ju snällt, då luktar dom åtminstone gott när dom fryser/svälter ihjäl eller blit skjutna till döds av militären eller nån gerillatrupp. Det mottas säkert med tacksamhet.")

Haha Ida är så rolig.. och hon har SÅ rätt! Det är ju hemskt!

Jaja.. nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv och åka och träna!


Kommentarer
Postat av: fillz

hellre parfym än ingenting alls? am i right? fel att lukta gott? :P

2007-02-12 @ 19:36:36
Postat av: Anna

haha sluta låtsas att du inte förstod själva poängen.. mongo ;)(L)

Postat av: Anonym

jag luktar hellre gott än att dö :)

2007-02-19 @ 17:54:33
Postat av: Anonym

oj! menar att jag hellre vill lukta gott död än o stinka och vad död :)

2007-02-19 @ 17:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback