Dag 25

Okej.. jag är trött och less.. men ändå känner jag mig hyffsat motiverad fortfarande och det är kuul och träna igen verkligen :) meen vafan imorgon kommer det en ny hamburgare :P haha.. chili bacon eller nåt sånt heter den, nya pommes med typ lök och svartpeppar eller liknande och friterade hjärtan med ost i! Hur passar det in i mitt sunda liv? haha. Jag hoppas dom inte nå goda.. för jag måst eju prova iallafall så jag kan svara på frågor när gästerna frågar och sånt :P

 Jag vill vara leeedig.. men man ska vara försiktig med vad man önskar har jag märkt.. mer om det imorgon. I helgen är jag ledig iallafall! och jag lääängtar! På fredag ska jag nog umgås lite med vicky och beggan =) Äta maat och surra massor, ska bli mysigt! Sen på lördag ska jag fira philip för han fyller åår imorgon..(grattis! ;) Jag ska laga tre rätters middag och vad det blir kan ju inte skriva nu för det ska bli en överaskning ;) Lite stressad dock för jag har inte köpt klart hans presenter än! Och jag vet inte riktigt vad jag ska köpa heller.. så det känns en aaning jobbigt :P Men det ordnar sig alltid, blir säkert bra till slut :P Får fixa det på lördag morgon I guess!

Sen har jag och beggan kommit på värsta bra grejen till vicky till när hon fyller ååår! och hon vet inte vad det är och är jätte nyfiken ;) mohahha. Ska bli kul!

Och Maaalin ringde idag! Det blev jag glad för :) Så tråkigt att man aldrig får prata med henne nånting nuförtiden när hon bor med Robin i Uddevalla! hon har tagit truckkort och ska montera bilar! haha ;D Låter ju inte direkt som hennes vanliga sysselsättningar.. men men :P what to do? Hon kommer iallfall hem snart i nån vecka så det ska bli kul att träffa henne :) det är ju tomt! saknar madde också! även om vi pratar lite då och då och så, så är det ju inte alls varje dag nu som det var förut! tråkigt.. :/

Jaja.. imorrn ska jag äntligen få nya p-piller iallafall! Har varit sjukt jobbigt att vara utan den här månaden.. jag minns verkligen varför jag började med p-piller om jag säger så! Smärtan och ovissheten är outhärdlig! (to much information kanske?) men anyways så ska det bli sjukt skönt :) Ska nog byta sort kanske också.. Vi får se.

Personal möte imorgon.. och jag att vi kommer få höra nåt som ingen vill höra.







Kommentarer
Postat av: Milla

Åh nej Anna! Det lät sjukt gott ju, det där ville jag inte veta, fy. Jag har inte varit på Mcdonalds sen sist du såg mig där och jag är nöjd över bara den bedriften. Tala om för mig att allting var jätteäckligt, ok? :)

Postat av: Idaa

Men nej anna! Så man kommer inte få se dig i helgen då? Tråkigt! Puss på dig endå! :P

2007-02-08 @ 18:23:35
URL: http://idaa.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback