Alla hjärtans dag

Alla klagar på alla hjärtans dag.. att man kan lika gärna äta godis och ge varandra söta små presenter vilken dag som helst och att man blir gladare då.. och det är ju iförsig kanske sant? men vadå.. det är faktiskt MYSIGT med alla hjärtans dag! Singlarna får sluta vara så bittra ;) och dessutom! Man kan faktiskt fira alla hjärtans dag med vilka nära och kära som helst! Trösta er med ny säsong av top model klockan 21! :P Heja Tyra!

Och även.. jätte mycket folk på middags rushen idag.. dåligt sur jag skulle vara om min pojkvän tog med mig på mcdonalds på alla hjärtans dag då!? Herregud.. det var ju så att jag tyckte synd om dom :P Jag får fira imorgon istället.. då jag är ledig! :)

Jag lider av lite skrivtorka.. ja just det.. jag fick inga timmar. Så 0 jobb för mig i 10 veckor om jag inte hittar ett nytt. Det suger ju hyffsat rejält.







Kommentarer
Postat av: Idaa

Ajaj, det sög verkligen Anna! Kanske du vill dränka dina sorger med mig på lördag? Kram /Den bittra singeln :P

Postat av: Idaa

Ladda inför denna då =)

2007-02-19 @ 15:37:20
URL: http://idaa.bloggagratis.se
Postat av: Idaa

Ladda inför denna då =)

2007-02-19 @ 17:07:13
URL: http://idaa.bloggagratis.se
Postat av: fillz

gråt en skvätt sötnos? :(

2007-02-19 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback